Актуальність досвіду
У наш час сучасного учня важко чимось здивувати, тим більше зацікавити, тому вчитель повинен використовувати мультимедійні технології, які дають змогу підвищити активність і привернути увагу учнів до навчання. Сучасний вчитель – це дослідник, йому важливо вміти залучати до наукового пошуку учнівську молодь.
У наш час сучасного учня важко чимось здивувати, тим більше зацікавити, тому вчитель повинен використовувати мультимедійні технології, які дають змогу підвищити активність і привернути увагу учнів до навчання. Сучасний вчитель – це дослідник, йому важливо вміти залучати до наукового пошуку учнівську молодь.
На даному етапі
розвитку суспільства інформаційні технології стали невід’ємною частиною життя людини.
У
цих умовах кардинальних змін вимагає
й система шкільної освіти.
Сьогодні не можна вважати викладання дисциплін якісним,
якщо вчитель не
використовує у своїй роботі
з учнями комп’ютерні технології та Інтернет.
Мета досвіду : розкрити можливості застосування комп’ютерних технологій у вихованні та формуванні особистості
молодшого школяра, визначити практичнудоцільність їх використання у навчанні та вихованні.
Практична значущість досвіду
Використання ІКТ у навчально-виховному процесі дозволяє
змінити роль учителя, який створює умови для активної діяльності учня;
забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини, сприяє розвитку
пізнавальної діяльності, самопізнання, самореалізації та самовдосконалення;
робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку .
Перспективність досвіду
Головне завдання використання сучасних інформаційно – комунікативних технологій для
формування пізнавальних, когнітивних здібностейучнів початкової школи – підвищити
пізнавальний інтерес учнів до вивчення предметів, ефективність їх опанування
школярами.
Провідна педагогічна ідея
досвіду
Провідна
ідея досвіду полягає у формуванні когнітивної компетенції учнів на основі оптимізації
специфічних підходів у вивченні предметів початкової школи та в позаурочній
діяльності через використання ІКТ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий