понедельник, 29 февраля 2016 г.

Актуальність  досвіду
У наш час сучасного учня важко чимось здивувати, тим більше зацікавити, тому вчитель повинен використовувати мультимедійні технології, які дають змогу підвищити активність і привернути увагу учнів до навчання. Сучасний вчитель – це дослідник, йому важливо вміти залучати до наукового пошуку учнівську молодь.
На даному етапі розвитку суспільства інформаційні технології стали невід’ємною частиною життя людини. 
У цих умовах кардинальних змін вимагає й система шкільної освіти. Сьогодні не можна вважати викладання дисциплін якісним,  якщо вчитель не використовує у своїй роботі з учнями комп’ютерні технології та Інтернет. 
Мета досвіду : розкрити можливості  застосування комп’ютерних технологій  у вихованні та формуванні особистості молодшого школяра,  визначити  практичнудоцільність їх використання  у навчанні та вихованні.
Практична значущість досвіду
Використання ІКТ у навчально-виховному процесі дозволяє змінити роль учителя, який створює умови для активної діяльності учня; забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини, сприяє розвитку пізнавальної діяльності, самопізнання, самореалізації та самовдосконалення; робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку .
            Перспективність досвіду
Головне завдання використання сучасних інформаційно – комунікативних технологій для формування пізнавальних, когнітивних здібностейучнів початкової школи  – підвищити пізнавальний інтерес учнів до вивчення предметів, ефективність їх опанування школярами.
Провідна педагогічна ідея досвіду
Провідна ідея досвіду полягає у формуванні когнітивної компетенції учнів на основі оптимізації специфічних підходів у вивченні предметів початкової школи та в позаурочній діяльності через використання ІКТ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий